Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeWitam, Tak sie sklada, ze przeniesienie napędu w tym skuterze realizowane jest przy wykorzystaniu przekladni pasowej mieszczącej się w ramieniu wahacza. Konkretniej jest to wykonany w nowej technologii "Hybrydowy kompozytowy pasek przekładni SECVT łączy w sobie trwałość z efektywnością pracy na sucho" (z opisu technicznego skutera wydanego przez Suzuki Motor Poland). To ze przekladni pasowej nie widac na zewnątrz nie oznacza ze jej nie ma... W przypadku dalszych wątpliwości zapraszam na stronę http://www.suzuki-moto.pl/salon.html Pozdrawiam,
OdpowiedzNie ma co odsyłać tylko trzeba się przyznać do błędu. Pasowa jest skrzynia biegów o czym autor zresztą napisał. Ale dalej już błąd cytat: "W jego lewej (wahacza), bardziej rozbudowanej części poprowadzono pasy układu przeniesienia napędu". Otóż w wahaczu nie ma żadnych pasów przeniesienia napędu tylko jest 8 kół zebatych pracujących w kąpieli olejowej. I właśnie to jest ewenementem w tym motocyklu. Przeniesienie napędu kołami zębatymi.
OdpowiedzOwszem, w przeniesieniu napedu ma swoj udział pasek, ale bezstopniowa przekladnia w ktorej sie on znajduje jest integralna czescia silnika i jest sztywno umocowana do ramy. W wahaczu znajduje sie za to szereg kol zebatych. Wszystko mozna zobaczyc i przeczytac np. tu: http://www.burgmania.net/index.php?go=650 Wypadaloby sie zorientowac zanim sie bedzie banialuki wypisywac... :-)
Odpowiedz